Friday, July 25, 2014

Just Finished! Crown & Arch motif fantastic wedding engagement ring set! 王冠&アーチご結婚&ご婚約指輪セット!ピンクとカラフルな宝石を添えて

Ok finally! Just finished! Fantastic gold crown & arch motif wedding rings with pink jewel gradations for bride & colorful jewels around & diamond engagement ring set! Such a fantastic full eternity wedding bands! & diamond engagement ring set! Let's deliver to fantastic Taiwan! Thank you for ordering! 
そしてやっと完成でしたね!王冠&アーチなモチーフのゴールドご結婚指輪!奥様にはピンクのグラデーションジュエルを!旦那様にはカラフルな宝石を、指輪一周に添えてね!

しかも大きなご家族のダイヤモンドを添えたソリテール!ご婚約指輪のセットでしたね!

本当に素晴らしいペアのフルエタニティーな指輪のセットですよね!お作りさせて頂く機会を頂き、ご依頼本当に光栄です。ありがとうございました。どうぞお幸せに!一気に行くぜ!yes! 台湾へね!感謝です!
Just finished! Fantastic gold crown & arch motif wedding ring with colorful jewels around! Thank you for ordering! 

そして旦那様のも!改めて、完成でしたね!王冠&アーチなモチーフのゴールドご結婚指輪!カラフルな宝石を指輪一周に添えてね!ご依頼本当に光栄です。ありがとうございました。
Fantastic gold crown & arch motif wedding ring with pink jewel gradations around! Thank you for ordering!

 完成でしたね!王冠&アーチなモチーフのゴールドご結婚指輪!ピンクのグラデーションジュエルを一周に添えてね!

ご依頼本当に光栄です。ありがとうございました。



Rui & Aguri Fine Jewelry



No comments:

Post a Comment