Tuesday, June 17, 2014

ホワイトゴールド誕生石&ダイヤモンド婚約指輪 White gold engagement ring with birthstone & diamonds

Yes! Just finished! Unique band request custom white gold engagement ring with birthstones & diamonds! Thanks for ordering! 

完成でしたね!いつも君の為にね!なセンタージュエルを支える変形バンドなリクエストなご婚約指輪、誕生石も添えてね!なデザインも彼女様の古くからの親友様にわざわざ頼み考えて貰った彼氏様、制作は私どもでなご依頼でしたね!様々な人と関わりながら完成する一つの婚約指輪、本当に感動も異次元ですよね。

ご依頼本当に光栄です。ありがとうございました。


Rui & Aguri Fine Jewelry



No comments:

Post a Comment