Tuesday, March 25, 2014

プラチナ&ゴールド!ご結婚指輪も2種類の金属で更にエレガントな次元へ、リフォーム完成!Platinum & Gold 2 metals made wedding bands! Thanks!


Wedding ring of our works few years ago are back to our studio for maintenance! Like antique rings! Very beautiful artistic platinum rings with music notes around! Thanks for ordering! 

数年前の僕らが作らさせて頂いたプラチナムな音符が一周!ご結婚指輪!メンテナンスの為、久々のアトリエへご帰還!でしたね。今見ても本当に素晴らしい感動の迫力ですよね。まさにイマジネーションと技術を駆使して誕生した指輪、まるで19世紀のアンティークの指輪みたいですよね。改めて、ご依頼本当に感謝です。

Just finished! Platinum yellow gold wedding bands with birthstones of two lovers with yes! diamonds! 

This is order from few years ago but this time upgrading with yellow gold bands top & bottom! Two metals creating another dimension of fine jewelry fantastic! Thank you for ordering! 
それを更に一次元上の指輪へ!完成でしたね!数年の時を越え再びのお二人のご結婚指輪との素晴らしい指輪作りの時間でしたね!

わざわざアメリカよりお越し頂き本当に光栄です。元はプラチナのみで作らさせて頂いたご結婚指輪でしたね!

今回はそれぞれの指輪に、ゴールドリングを上下にファイア!とても難しい工程の連続でしたね!誕生石、ダイヤモンド、様々な宝石とプラチナ&ゴールド、2種類の金属が放つ素晴らしい次元のジュエリー、指輪となったのではないでしょうか。本当に再びのお客様との大切なご依頼、そして素晴らしい美術の世界の時間に本当に感謝です。

ありがとうございました!引き続き、どうぞいつまでもお幸せに!  


Rui & Aguri Fine Jewelry


No comments:

Post a Comment