Monday, June 24, 2013

特注オーダーメイド、ダイヤモンド、イエローゴールドご結婚指輪!Just Finished!

Just finished! A pair oh gold wedding rings! Both with milgrains and diamonds for bride! With the word of "your happiness just my happiness" fantastic!! Thanks! 

完成ですよね!ゴールドなご依頼指輪!ギザギザクラシックなミルグレイン技法を添えてね!奥様にはダイヤモンズもね!ご依頼本当にありがとうございました。お作りさせて頂く機会を頂きとても光栄です。
Just finished! A yellow gold wedding band with 12 diamonds! Classic milgrains fantastic! Thanks! 12diamonds for 12/12/2012 their wedding date! Just fantastic 12 diamonds! Thanks! 
完成ですよね!ゴールドなご結婚指輪!12個のダイヤモンドを添えてね!12個のダイヤモンドを添えてね!何故12個かって?それはお二人の入籍日がまさかの‼「12月12日2012年」だからでしたよね!…感動です。ありがとうございました!素敵なご依頼本当に感謝です。こだわりのフロントペンタゴン!な五角形リングでしたね!
Just finished! A gold bands with milgrains! Fantastic classics! For our new collections! Thanks! 
旦那様には、とてもシンプルなゴールドご結婚指輪!クラシカルなファンタスティック!お揃いのギザギザ!ミルグレインを添えてね!
Just Ready for delivery! A pair of yellow gold wedding rings with diamonds! Thanks for ordering! 

オーダーシートもやっと描けてお届け準備完了ですよね!そしてもう今すぐ取りに来るんでしたね!
Just finished! A pair oh gold wedding rings! Both with milgrains and diamonds for bride! With the word of "your happiness just my happiness" fantastic!! Thanks! 

改めて完成ですよね!ゴールドなご依頼指輪!ギザギザクラシックなミルグレイン技法を添えて。奥様には12個の記念のダイヤモンズもね!ご依頼本当に感謝です。お幸せに!

ありがとうございました!



Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment