Thursday, May 30, 2013

特注オーダーメイド、誕生石、ダイヤモンド、ゴールドご結婚指輪!Just finished! trinity wedding rings!

Just finished! Diamonds! & bride & groom's birthstones aquamarine & topaz on the bands! Simple matte organic look round gold wedding bands with their jewels! Too fun wedding ring making! Thanks! Lets engrave special words insides! Thanks! A Happy wedding! let's see how we made them!

宝石を留めて、完成でしたね!イエス!ダイヤモンズ!そしてお二人の誕生石なアクアマリンとトパーズを一緒に添えてね!3つの宝石!イエス!トリニティー!内側に大切な日付と素敵な言葉を添えてね!制作の過程も覗いてみましょうね!
Yes! 2 stakes! Well see how it goes! Thanks! 
さぁ!レッツ!新たなご依頼始めましょう!2本の棒!でしたね!
Oh! Yes! A round band! Too fun jewelry making! Thanks! 
あ!丸くなりました!ね!でも…もう一つありますよね!お楽しみに!感謝です!
Oh! Yes! 2 round gold bands! Too fun jewelry making! Oh! yes! wedding bands making! But! Not yet finished! Well see how it goes! Thanks! 

あ!シンプルなラウンドバンズ!お2つになりましたね!でも、まだ完成ではありませんよね!
Oh! Yes! Let's place jewels yes! Diamonds! & bride & groom's birthstones aquamarine & topaz on the bands! Simple matte organic look round gold wedding bands with their jewels! Too fun wedding ring making! Thanks! Lets engrave special words insides! Thanks! A Happy wedding! 

宝石!留めましょうね!イエス!ダイヤモンズ!そしてお二人の誕生石なアクアマリンとトパーズを一緒に添えてね!3つの宝石!イエス!トリニティー!内側に大切な日付と素敵な言葉を添えましょうね!もうすぐ完成ですよね!感謝です!
With engraving their wedding date & names! With special message of living every day with happiness! As a Ring maker , I also Wish them a happy wedding thanks! 

そうでしたね!お二人の指輪の内側には、お二人の大切なご結婚の日とお名前、そして日日是好日のメッセージ。色んな事がある毎日ですが、日々かけがえのない瞬間、自然のままに生きたいですよね。本当にありがとうございました。感謝です!
Just finished! Ready for delivery! Yes! Wedding bands! Wish them a happy wedding! Thanks! 

イエス!このような完成でしたね!ご結婚指輪!本当に大切なご依頼、作らせて頂ける機会を頂き、光栄でした。日日是好日!毎日がかけがえのない瞬間ですよね!お幸せに!感謝です!

ありがとうございました。


Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment