Sunday, December 9, 2012

特注オーダーメイド、トロフィー!Just finished! Custom made trophy!

Trophy for a music event! Beer like request from beer like musicians for their special event! Handle is music notes! Too fun music & jumbo size jewelry! Thanx!

完成ですよね! ビヤ好きな音楽隊皆さんビヤマグなトロフィー依頼!取っ手は音符だyo! ソウルオリンピック!昨日でしたが、次のソウルオリンピック!是非お楽しみに!
Making trophy. Done engraving past winners of the music event! Wonder who gonna be this time!

楽しいトロフィー作り!これまでの過去のチャンピオン達を刻みましたね!ソウルオリンピック!
完成ですよね! ビヤ好きな音楽隊皆さんビヤマグなトロフィー依頼!取っ手は音符だyo! ソウルオリンピック!昨日でしたが、次のソウルオリンピック!是非お楽しみに!
Trophy making! Blank space for future winners of the event! Wonder who gonna be ! Too fun future! Hearts! 

楽しいトロフィー作り!別角度から!ここは未来のチャンピオン達のための空白なフロント!音楽隊皆さんの好きハートもね!ジュエリー屋さんの名前もね!楽しいね!
The event main trophy title! 今回のトロフィータイトル! 
Organizer Band "Meet the hops" guys on the back of trophy title! Way fun! 

音楽イベントの主催者様、ミートザホープスも!色んな所で待ってるぜ!ですよね!
handsaw out like this!

このように切り抜きましたね!
Oh! Yes! Young champion! Oh! No! our son! Fun trophy for a fun event! Thank you for ordering! 

あ!優勝者が決まったようですね!あ!間違えた!プリンスじゅんせい!でしたね!楽しい音楽イベントのための楽しいトロフィー!ご依頼感謝です!でも!本当に!彼が!優勝してしまいましたよね!僕らもビックリです!!感謝です!
My Trophy and Medal! 

一緒に制作させて頂いたメダルと共に。

My Trophy for a music event last night! Trophy & medals always brights up fun moment fantastic! Thank you for ordering! 
僕らのトロフィーと楽しい音楽イベントな瞬間!ですよね!様々な楽しい時間をさらに楽しくしてくれる魔法なジャンル!「トロフィー&メダル」本当にジュエリー楽しみ方!色々ですよね!ご依頼本当に感謝です!



Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment