Sunday, December 9, 2012

特注オーダーメイド、メダル!Just finished! Custom made medals!

Just finished! A heart shape music event champion medal with bass notes! Too fun winning! Thanx!

 完成ですよね!ハートな形な金メダル!ト音記号を添えてね!楽しいイベント、楽しいモチーフでね!ご依頼感謝です!
A champion medal for a music event! See the musical bass note! There goes ribbons! Too fun musical medal!

出来ましたよね!ハートなご依頼メダル!見てみて!リボンが繋がる所!ト音記号!楽しい音楽、楽しいモチーフでね!
Sample shot of back!

その他、記録写真。こんの裏ですよね!
Oh! Yes! Winner just came back! Oh no! Wrong guy! My son! Yes! Just finished making a cut heart medal! For fun event! Medals always brights up all fun moments! Thanx! 

あ!またチャンピオンが来ましたね!嬉しそうですね!あ!間違えた!プリンスじゅんせいでしたよね!メダルっていつも楽しい瞬間を更に!楽しくしてくれますよね!本当に色々なジュエリーの楽しみ方あるんですよね!ご依頼感謝です!で、でも!彼が本当に優勝してしまいましたよね!いつも楽しい最強なキッズ!ビックリな感動、感謝です!お誘い頂きありがとうございました!




Rui & Aguri Fine Jewelry

No comments:

Post a Comment